Am vazut azi campania ING pentru creditele ipotecare. Hmmm, draguta. Merge pe acelasi tip de vizual cu care ne-am obisnuit, manute, pitici si zane (parca si Banca Transilvania a apelat la zane, de fapt un zan - un EL).
La click am ajuns pe o pagina dedicata (asa zisu' landing page) care pastra tonalitatea de pomi cu fructe (arata a capsuin, dar s-ar putea sa fie inimioare).
Am gasit insa doar cateva informatii si linkuri catre siteurile lor in care m-am pierdut. Am revenit si am zis ca cea mai buna solutie oferita de ei este numarul de telefon telverde, la care bineinteles ca am tot astepta, si am asteptat...
Ca si imagine pe care o dau ei acum grupului, focusul fiind pentru pensiile private (facultative - pilon III sau obligatorii - pilon II), mi se pare foarte interesant. In conditia in care toate serviciile sunt comunicate sub acelasi nume ING, si in conditia unui lipse (totale ?) de informatie oficiala de la stat, orice campanie care impinge in fata numele de ING pregateste marea competitie din august. Adica ING vizeaza pozitia de leader, chiar daca in prima luna a facut doar o treime (740) de pensii facultative fata de Allianz (peste 2200). Hmmm, de urmarit ce se intampla in continuare.
joi, iulie 05, 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
da, e un moment prielnic pentru acest serviciu oferit pe piata bancara - de urmarit si meciul basescu vs. tariceanu in privinta pensiilor ;)
ING are o campanie de imagine..:)) Adica daca altii pot aduna clienti de pe net... noi de ce nu putem?
Hai sa umplem net-ul si cu noi.. acuma ce mai conteaza rezultatele in numar de clienti? Lasa ca e destul sa vopsim gardul...sic!
As fi curios sa stiu cam care este raportul bani cheltuiti (aruncati)/ nr. clienti noi. Anybody?
se pare ca meciul in privinta pensiilor private este mai mare intre sindicate si stat, sindicatele vrand sa amane implementarea programului. de ce oare?
Trimiteți un comentariu