Astazi servim cafea, dupa cum ne spune www.mediacafe.ro nowserving!
Cine este Media Cafe?
Ne va raspunde Mihai Fanache.
Cine este atunci Mihai Fanache?
MF este fondatorul www.ninespices.com "flash-erul" care a produs si creat sute de bannere pentru companii importante, dupa cum veti vedea din galeria lui. Cine a luat laurii pentru bannerele respective? Nicidecum Mihai Fanache. Cu doua exceptii: Internetics 2003 si 2005.
Cine mai este in spatele mediacafe.ro ?
Ei bine, contrar unor zvonuri (rautacioase), nu mai este nimeni. Mediacafe este un proiect personal al lui Mihai. Mai mult, este un proiect independent de ninespices.com (despre care vom vorbi altadata).
Ce ne ofera (inedit) mediacafe?
Yahoo!, MSN, YouTube.
Apoi sunt 35 de siteuri romanesti cu o audienta lunara de 2 milioane de vizitatori.
Exclusiv?
MF: "Urasc acest termen. Exclusiv, ne-exclusiv sau parteneriate"
Tehnologie?
MF: "O solutie avansata si complexa" (n.r. adica adserverul de la Softure, acelasi folosit de Netbridge, ROL.ro, Vodanet, pana mai ieri de iMedia).
Cota de piata vizata?
MF: "Sa fim seriosi!"
Mihai Fanache tace si face. Vrea sa fie departe de efervescenta declaratiilor, poate uneori prea modest pentru realizarile sale. Poate inca prins in tranzitia de la freelancer la antreprenor sau la managing director. Conduce o echipa de 9 oameni insa pe cartea de vizita a scris "director de creatie".
La final. Merele cu mediacafe.ro, perele cu ninespices.com
MF: "Vom folosi atat experienta de creatie cat si posibilitatile de media pentru a oferi o experienta full service clientilor actuali sau potentiali, insa fara a pune ninespices, mediacafe sau easybanking in aceasi oala. Doua mere in doua palarii. Primul client cardurile lui Finansbank".
(Mi-a placut chestia cu merele. Iata deci ca pe acest blog vorbim despre mere. Succes Mihai.)
joi, septembrie 14, 2006
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu