Pentru ca tot vorbeam de teme, in ultima vreme sunt preocupat de end-to-end communication process. De unde incepe si unde se termina comunicarea cu consumatorul, iar in lungul acestui proces cat de mult intervine agentia cu rolul ei.
Mai prozaic, "pe afara vopsit gardu', inlauntru leopardul".
Mai exact, ce se intampla cand promisiunea din spotul TV nu se regaseste la raft? Putem vorbi de produse sau servicii, deopotriva. Putem spune ca avem inca un tip de consumator mai putin pretentios?
Mergand mai departe, sa vedem ce se intampla in publicitatea online. Se ia bannerul, se tranteste pe unul sau mai multe siteuri, masuram rata de click (nu vorbesc de cele fake, e o alta tema), ajunge vizitatorul in cadrul siteului (de obicei pe homepage, ca pentru landing page mai avem de lucrat) dupa care... pleaca. Termenul de "lead" este putin utilizat pe netu' romanesc. In cazul fericit cand apare un lead, se ridica intrebarea: ce facem cu el? In cate cazuri se preia leadul si apoi se gestioneaza relatia cu prospectorul? Sub ce forma? Cand apare contactul om-om si cum se finalizeaza tranzactia? Si iata ca apare o noua tema de gandire: gestionarea comunitatilor online.
Dar pentru ca deja avem la ce reflecta, sa ne oprim aici cu intrebarile. Avem deocamdata un end-to-non-end communication process. De fapt ar trebui sa vedem de unde incepem macar...
miercuri, aprilie 23, 2008
End-to-end Communication Process
Publicat de
Ciprian Stăvar
la
9:54 p.m.
Etichete:
end-to-end communication process
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu