Am inceput in cadrul la www.wall-street.ro o analiza a pietii de publicitate online din Romania. Voi merge pe 3 coordonate: people-process-technology. In prima faza este interesant a studia oamenii si atitudinea acestora in ceea ce priveste aceasta piata.
Postura de trainer si consultant pe marketing online imi ofera pe de o parte o imagine mult mai ampla, dar si echidistanta, nefiind implicat activ in nici una dintre companiile care activeaza. Totusi, postura este destul de ingrata, pentru ca identific sau regasesc piedici in dezvoltarea industriei si nu pot ramane pasiv acelor practivi neproductive.
Nu pot declara ca nu am cazut si eu cateodata in aceeasi capcana, cu echipele in cadrul carora am activat. Dar cum Romania ramane in continuare o piata emergenta, cred ca este benefic sa acordam atentie unor greseli stupide, as spune, in ceea ce priveste acest business. Deci va invit sa ma combateti in privinta a ceea ce am declarat in articolul: Cine plateste salariile din industria de online publicat azi in Wall-Street.ro
joi, iunie 12, 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Ciprian, bine punctata tendinta si intr-adevar un punct de crestere a industriei de online o data ce se va remedia. As mai adauga inca unul, cel putin la fel de important: cum ar fi ca strategiile de online si realizarile sa fie facute de oamenii care se pricep si nu de catre CLIENT? Sunt nenumarate cazurile in care am livrat reclama pe site-uri partial relevante sau am rulat bannere nepotrivite din punct de vedere mesaj pentru ca "ASA A ALES CLIENTUL"... So, intreb si eu: cand te duci la doctor ii spui cum sa te trateze/opereze?
Exact asta am scris si la mine pe blog. Ce te faci cand un marketer sau same guy dintr-o agentie iti cere sa faci un lucru despre care stii ca este foarte nasol si ve crea ineficienta (sau mai rau) campaniei respective? Cine iti plateste factura/salariul atunci?
off topic: ALO! Bloggeri sibieni? Intalnire!!! Detalii si inscrieri pe Mazemania
Trimiteți un comentariu