marți, septembrie 26, 2006

Verdict: bannerele trebuie aprobate

Of, of. Nici nu terminasem de publicat postul precedent cand descizand o pagina am fost lovit de o reclama (nu am retinut-o!!!) care a "umplut" tot ecranul si trezit de un banner zgomotos care vorbea despre fui si fengpui. Nu reuseam sa fac legatura dintre cele doua cehstiuni, cea vizuala si cea auditiva, pentru ca bineinteles bannerul din background era cul cu zgomot.

Inchid pop-up-il flash si urmaresc zgomotul lui fengpui, de fapt o campanie online initiata de Uniunea Crescatorilor de Pui din Romania.

Cum comentez:
PLUS
- Inca un client pe zona de online
- Siteul realizat in stilul Webstyler (vezi si www.erektus.ro) face o hyperbola megaloniaco-substitutiva intre pui prajiti si "prajeala" la un salon de intretinere
- Bannerul, chiar daca are sunet si incepe cu "fatoo" si "puii mei" are macar buton de inchidere a sunetului

MINUS
- Nu comentez ideea creativa si nici layout. In schimb limbajul "fatoo", "ce puii mei", "esti gaina?" or fi ele jocuri de cuvinte dar prea pozitioneaza audienta dupa blocuri. Poate sunt eu prea bine crescut insa mi-am intrebat subconstientul daca aceasta campanie ma face sa fiu mai sigur cu puil gatit. Hmmm, nu prea. Inteleg ca ar fi mai degraba destinat pentru suburban
- Din 15 afisari (refresh) 6 au fost cu puiul. Tocami vorbeam intr-un post despre controlul frecventei. Sau or fi avand alt aranjament? Sa ne prajeasca bine? Cu bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu ma simt in afara targetului, dar cred ca nici nu trebuia sa fiu in el.
Cred ca ea se adreseaza celor care au prins fobie de pui datorita gripei aviare, fara un motiv rationa.