joi, iunie 21, 2007

Apa plata cu gheata si lămâie. Diferentiatori in marketing

De ceva vreme s-au deschis toate terasele in Bucuresti si in tara. Rar insa a vedea o carafa de apa plata cu gheata si lamaie servita inca din prima secunda in care te-ai asezat la masa. Daca in .ro acest aspect ar fi un diferentator clar al serviciilor oferite de restaurantele-terasa, pe alte plaiuri atat .eu cat si .com carafa de apa este deja un "must" pentru welcome.

Pe aceeasi idee, extrapoland, care ar fi un diferentiator al welcome-ului oferit de siteurile de continut sau de servicii? Exista oare in .ro o tendinta in a personaliza experienta inca din prima pagina pe care un vizitator o acceseasa pe site? Facilitatile de a-ti deschide un cont, dincolo de experienta necunoscuta pe care o intrevezi, sunt dimportiva o cale de a tine vizitatorul la distanta: "ce vrea sa faca site-ul asta cu datele mele?!"

In schimb, un about us (formulat intr-o maniera inovativa si fara limbaj de lemn) ar putea sa reduca din reticenta oricarui vizitator. aka ma inregistrez dar sa nu fiu spamuit. Sper io.

Niciun comentariu: