Spuneam anterior ca m-am alaturat echipei de traineri de la Market Minds, acesta fiind unul din cursurile ce se vor desfasura in aceasta vara.
Cursul cuprinde explicarea armelor de guerrilla marketing & sales, incepand cu minimedia-vanzarea de ascensor, continuand cu e-media (partea de online axata pe vanzari), infomedia si nu in ultimul rand media umana.
Cursul de o zi este struturat in doua parti:
Partea I
GUERRILLA MARKETING – ESENTIALUL PENTRU OAMENII DE VANZARI
Aceasta prima parte prezinta in detaliu un pachet de strategii neconventionale de promovare si vanzari, alese special din lista clasica a celor 200 de arme de Guerrilla Marketing. Suplimentar, cursantii vor deveni familiari cu un sistem integrat de punere in practica, menit sa masoare in permanenta eficienta fiecarei arme si sa adapteze strategia de ansamblu in consecinta.
Partea a II-a
GUERRILLA SALES PSYCHOLOGY
Modulul trateaza cele mai recente metode, tehnici si strategii dezvoltate de trainerii Guerrilla Marketing pentru a controla procesul de luare a deciziei de catre potentialii clienti. Sunt descrise formule menite sa influenteze oamenii la nivel biologic prin accesarea acelor parti ale creierului care sunt responsabile in acest proces. Cursantii vor fi introdusi in metode care vor accelera procesul decizional, de cele mai multe ori fara ca subiectul sa fie constient de acest lucru. Sunt pastrate, insa, toate bornele etice, accesul catre mintea consumatorului avand ca scop principal educarea sa catre luarea unei decizii informate si oneste, dar favorabile scopului declarat: vanzarea.
Teoria este completata cu exercitii care ilustreaza aceste metode si deschid calea catre punerea lor in practica.
Detalii pe gmarketing.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu