luni, februarie 23, 2009

Bannerul online a murit

Da, ai auzit bine, bannerul online a murit. Și ca să-i facem pomenire, te invit la Digital Marketing Forum pe 25-26 februarie (Howard Johnson, București) unde vom vedea cine și de ce a omorât bannerul.

Digital Marketing ForumÎn programul organizatorilor apare tema foarte seacă: Internetul ar putea părea soluția pentru bugetele de marketing reduse în perioada recesiunii. Soluția nu este mediul în sine. Personalizarea mesajului și interactivitatea sunt cele 2 ingrediente unice ale online-ului ce ar trebui utilizate.

Motivul este simplu. Era imposibil să punem ca temă: Bannerul online a murit. Bun venit la înmormântare. Chiar dacă în expunere voi menționa: "dacă sunteți avertiseri în sală ar trebui să luați aminte... bannerul este mort! Nu vă mai lăsați păcăliți de cei care vor să-vă propună să cumpărați bannere pe Internet. Pentru că aruncați din start banii pe fereastră. Da, scopul lor este să-vă vândă acele nenorocite de bannere. Pentru că asta au de vânzare în acest moment. Nu aplecați urechea la argumentele, dar luați aminte la ce spun acum. Pentru că eu sunt de partea voastră. Da, recunosc, am vândut și eu bannere, fie din postura de publisher, regie de media online sau agenție interactivă. Și dacă o recunosc acum în fața voastră sper să-mi iertați parte din vină. Dar tu ca și advertiser îmi cereai acest lucru iar eu aveam bannere. Multe milioane de afișări scoase la vânzare. Vândute la mie sau la kilogram. Cu disconturi atractive, free-uri, oferte speciale și campanii de trial. Aveam și soluții alternative de care însă clienții nu vroiau să audă [...].

Pentru a vedea ce punem în loc și ce primești la pomana bannerului vino oe 25-26 februarie la Digital Marketing Forum.

P.S. pentru o ofertă specială, culeasă de pe twitter, trimite e-mail la office la evensys .ro cu codul twitter_dmf și obține o reducere de 55 de euro pentru ziua de 25 februarie.

Niciun comentariu: