luni, mai 12, 2008

Speakeri conferinta Marketing 24/7, Sibiu 19 iunie 2008

Va spuneam anterior ca sunt implicat in organizarea conferintei Marketing 24/7. Iata mai jos cine si despre ce va vorbi pe 19 iunie la Sibiu, Hotel Ramada.


Sesiunea I. End-to-end communication process

• De unde începe şi unde se termină comunicarea cu consumatorul
• Care sunt ingredientele pentru succesul unei campanii integrare de comunicare
• Cât contează atitudinea angajaţilor în faţa consumatorilor
• Armele omului de marketing? Află despre cum abordarea de guerrilla marketing îţi poate aduce succesul cu bugete reduse
• Ce beneficii aduc programele de comunicare interna. Costul pentru Human Media Marketing

Vorbitori:
Anca Rancea – PR manager, Leo Burnett
Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Master Trainer, Marketminds Co
Ion Teohari – six sigma black belt, Advanced Thinking Management Group
Mădălin Matica – managing partner, Dot Commerce Ltd.
Rareş Budac – CEO, iDesign

Sesiunea II. Tendinte si oportunitati in marketingul anului 2008

• Cum se reinventează relaţiile publice
• Cine controlează telecomanda
• Indoor, outdoor interactiv
• Rolul cercetării în marketing şi comunicare
• Cum măsurăm efectele unei campanii

Vorbitori:

Oana Petroff – managing director Mindshare Media (Ogilvy Group)
Alin Zăinescu – managing partner new/media (thegroup)
Cristian Mucichescu – managing director OMD Romania
Costin Radu – managing director IQads
Dorin Boerescu – antreprenor; fondator Godmother, Hyperactive, convertor.ro
Victor Dobre – director executiv IAA;

Sesiunea III. Internetul - tehnologie sau comunicare?

• Cum afectează mediul online comunicarea şi compania
• Blogs, podcasting, nanocasting
• SEO/SEM, viral marketing, capcane şi succese
• ce NU este web 2.0

Vorbitori:

Alexandru Visa – managing partener, Hyperactive
Ciprian Stăvar - consultant new media
Claudiu Gămulescu – online business developper
Ionel Năftănăilă – director de dezvoltare, Netbridge Investments
Vlad Popa – sales manager, Internet Corp

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Vorbitori" suna foarte nasol. Puteai sa scrii si tu "Persoane care vor tine un discurs".

in orice caz... e pentru oricine conferinta? ca o sa fiu si eu prezent pe acolo

Ciprian Stăvar spunea...

Nosfer,

Ai dreptate, dar "vorbitori" este mai scurt. Apoi, depinde, unii s-ar putea sa tina un discurs, altii sa faca o prezentare, altii sa tina sala in suspansa, sau sa o ridice in picioare, poate fi vorba despre o prelegere sau, destul de scurt, ar putea conferentia. Atunci ar fi: conferentiatori? Care este deja mi lung decat vorbitori(9) sau speakeri(8). Iata cum se naste afacereza :)