sâmbătă, mai 10, 2008

Web Club, Manafu si superstructuri cu Dorin Boerescu

Felicitari lui Cristi Manafu pentru initiativa cu Web Club. De ce mi-a placut?

In primul rand prezentarea lui Vladimir Oane mi-a reconfirmat ca antreprenorul roman din online se schimba in bine. In primul rand pentru ca a inteles care sunt diferentele intre ei si noi si ca daca nu vom umbla la schimbarea mentalitatilor, diferentele se vor accentua.

Vladimir avea doar cateva slideuri (incerc sa reproduc temele lor, partial):
- noi: fitosi; ei: nu
- noi: castig rapid; ei: gandire pe termen lung
- noi: duali si inchisi; ei: deschisi

As mai adauga, in spiritul prezentarii:
- noi: doar noi; ei: share

In al doilea rand, am avut o discutie foarte interesanta cu Dorin Boerescu si Calin Rotarus. Ne-am tras frumos scaunelele si ne-am pus pe gandit. Despre suprastructuri. Si share. Nu shares. Adica este bine sa te gandesti ca poti imparti profitul daca pleci de la premisa ca distribui (imparti) responsabilitatile. Si de fapt operatia nu este de impartire ci de adunare, a competentelor, a resurselor. Si legatura cu prezentarea lui Vladimir este legata tot de o operatie matematica (sau logica? hmm): scaderea (excluderea) orgolilor.

In al treilea rand (in ordine cronologica), l-am cunoscut pe Rares Budac de la iDesign, tot sibian si el, cu care am continuat discutia pe drumul catre casa (Sibiu). Concluzia, cel putin a mea (nu stiu daca o sustine si Rares) este ca accelerarea dezvoltarii businessului de online in .ro depinde foarte mult de dezvoltarea ingineriei genetice. Sau de chirurgia plastica cerebrala.

Lansad gluma la o parte, concluzia e ca trebuie sa ne intoarce putin pe bancile scolii pentru a pune mana pe carte (unii poate si la gradinita, pentru cei 7 ani). Ca exercitiu va propun sa ne imaginam ca detinem uneltele necesare. Ce caracteristici/competente ati lua si de la care "jucatori" din piata de online pentru a crea omul 3.0 al internetului romanesc? Promit ca am sa incerc sa fac si eu acest exercitiu intr-un post viitor.

CONCLUZIA: networking de buna calitate. Inca o data felicitari lui Cristi si sponsorului Microsoft (nu, nu m-au platit sa-i mentionez, despre reclama pe bloguri vorbim cu alta ocazie). Multumiri si participantilor. Despre ce a mai rezultat acolo si Costin Radu, Vlad Popa, Mihai Seceleanu si Madalin Matica cat de curand. Este legat de Sibiu si Marketing 24/7.

Niciun comentariu: